Sakta ner eller höja tempot?

Nytt utseende igen!

Jag har nog inte varit så förbannad på länge som jag var igår när jag inte hittade nånting att ha på mig.
Stod och tjurade, skällde på mamma, grät.. Men efter sju klädbyten kom jag till Rebecca.
Kvällen blev toppen! Den började med att vi åt tacos, sen satt vi bara och pratade.
Efter ett tag kom även Simon och Johan och vi tog fram kräftorna.
Det började skvättas kräftsaft överallt när alla försökte bryta av klorna, haha. När vi hade ätit färdigt luktade man kräftor om hela händerna!
Vi satt en stund och pratade innan vi blev för rastlösa och satte igång Singstar. Då hade även Markus kommit och det blev en fight mellan han och mig! Som jag vann ganska överlägset, även att det var mickbyten och en hel del. Enligt Markus fuskade jag och att det var fel på hans mick, men det stämmer väl inte?
Det blev i alla fall en succé och Singstar blev även kvällens underhållning!
Vid halv ett begav jag mig hemåt, var helt slut så det var skönt att lägga sig i sängen.

Idag vaknade jag runt elva.
Planerna var inte allt för många inför dagen och kvällen, men nu blev det ändring på det.
Runt fem-tiden beger jag mig till Maja så blir det en myskväll tillsammans med henne och Amy.
På måndag är det "back to reality" och man ska ställa klockan på 06.30.
Frågan är nu bara; ska man sakta ner tempot så man orkar med skolan eller ska man höja tempot så man orkar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback