Jag vill sovaaaaaa

Kvällen blev toppen!
Jag träffade Maja utanför Amigo och vi satte oss och åt pizza. Senare kom Amy och vi fortsatte mot videobutiken
där vi skulle hyra film och köpa godis.
Vi bestämde oss för en skräckis och en tjejfilm. När vi skulle betala allting skrattade han i kassan åt oss och sa:
"Ni har godis så det räcker ser jag. Det är över ett kilo!"
Men vi gick därifrån nöjda och belåtna i alla fall, haha.
När vi kom hem gosade vi ner oss i soffan och satte på skräckisen.
Jag kan säga såhär, jag hatar skräckfilmer och denna var inte bra för mig att se!
Usch, den var riktigt hemsk och LÄSKIG...
Efter att man satt och skakat så satte vi på den andra filmen, problemet var att det var spanskt tal.
Amy och Maja blev inte så glada, men jag struntade i det och fastnade i filmen, haha.

Kom hem för lite mer än en timme sen och tänkte "åh vad skönt att sova nu!".
Samtidigt visste jag att Tobias hade killkompisar hemma hos sig men tänkte att de nog inte skulle störa så mycket.
Men när jag kommer uppför backen och närmar mig huset hör jag hur de skriker inifrån huset!
När jag öppnade dörren möttes jag av gitarrspelande och sex killar som sjunger (skriker).
Plus att de spelar xbox, så det är nog inte ens värt ett försök att gå och lägga sig även att jag gärna skulle vilja.
Så får sitta här och nörda mig och roa mina kompisar som är så glada åt det, haha.
Godernatt! Eller ja, inte än men, ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback