Andra ljuset

Det är redan andra advent och det börjar närma sig jul. Inte en enda julklapp har jag köpt, måste nog åka in till Kalmar någon helg nu framöver.
Jag ska bara försöka trycka in det i mitt hektiska schema..
Matchen igår gick vägen, vi fick tre poäng med oss genom en vinst med 6-3. Härligt bruuuudar!
Stressade hem och fick besök utav tjejerna. Vi lagade mat tillsammans och hade det allmänt trevligt.

Idag stack Linn och jag ner till sporthallen för att kolla när laget spelade SM Futsal. Det blev en 5-1 vinst för dem!
Jag blev lite sugen på att spela, har inte tränat fotboll på hur länge som helst nu.. Kanske ska ta tag i det igen?
I eftermiddag har det blivit fikastund med pepparkakor och lussekatter. Mormor och morfar kom och kusinen och hans tjej.
Så småningom ska jag sätta mig med engelskan och plugga till provet på tisdag. Det är ingenting som lockar men det är sånt man måste göra..

Fick nyss besök av grannarna som kom in med rosor och gratulerade till Lucia. De gamla är för söta!
Hörs senare ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback