Slappis

Det märks att jag har lov för nu är det full rulle både dag och natt och jag har inte tid att sitta vid datorn.
Min julhelg har varit superbra, tomten kom även till lilla mig och gav mig jättefina julklappar.
Jag verkar ha varit jättesnäll i år eller så är det min familj och släkt som är översnälla?
Det sista låter mest trovärdigt, hihi.

I måndags stack jag och brudarna till Kalmar på mellandagsrean. Jag visste inte att det fanns så mycket folk?
I vissa affärer var det nästan mer folk än kläder, trots allt folk fick jag ändå med mig lite hem.
Det blev sedan en kväll/natt hos familjen Karlsson. Åt jättegott, spelade Buzz och kollade på gamla minnen.
Riktigt rolig kväll!
Igår stack jag, mamma och pappa in till IKEA. Skulle äntligen köpa nya möbler till mitt rum och det blev überbra!!!
Sen arbetade pappa och jag lekte snickare. Runt nio stack jag ner till sporthallen med några tjejer för att kolla på fotboll.
Somnade efter tre någon gång och sov till tolv idag. Skulle egentligen till gymmet med mammsen idag men det blev inte så för jag sov tydligen för länge...
Har legt slappis hela dagen och det har varit så skönt, men tyvärr är det snart innebandyträning vilket jag inte ser fram emot, jag är tröttttt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback