Finbesök

Kul.. Jag råkade trycka på en knapp så allting stängdes ner och mitt inlägg sparades inte.
Varför lyckas alltid jag?

Träningen med småtjejerna gick jättebra. De är så söta när de springer där med klubban och försöker hålla koll på bollen.
Nu sitter jag hemma och dunkar musik. Jag är besatt av låten som Erik, Tove och Calle inledde Idol med igår:
"Don't Stop Believin' - Journey"
Nu ska jag göra mig lite i ordning och jag hoppas mamma kommer hem snart och lagar mat. Magen börjar skrika!
Vid kvart i tre är det samling och laddning inför match hemma mot IBK Svala.
Ikväll får jag finbesök utav Linn, Julia och Amy. Vi ska laga lite mat tillsammans och bara umgås, det var länge sen nu..
Sen får vi se vad kvällen erbjuder. Brukar bli att vi bara sitter och pratar om allt mellan himmel och jord!

Vi hörs senare ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback