Fullspäckat

Sitter och njuter av vinnarlåten i Idol när Erik sjunger. Lyssnar på den om och om igen!

Luciakröningen gick jättebra men har nog aldrig varit så nervös. Jag brukar inte vara det men gud vad jag skakade..
När jag kom hem bjöds det på kebab, sen var jag tvungen att sätta mig och skriva ett engelskaarbete.
Det var inte så mycket som skulle göras så jag blev klar ganska snabbt.

Ska hoppa in i duschen nu sen blir det Paradise Hotel. Efter det är det snabbt i säng..
Imorgon ska vi lucior vara i sporthallen vid 06.15 för att sjunga för kommunen vid sju. Sen håller vi på till klockan åtta på kvällen.
Sen fortsätter vi lussa tisdag och onsdag. Fullspäckat nu, men kul!
Antar att jag kommer vara näst intill död efter dessa dagar..

Duschen nästa!

Kommentarer
Natalie - It's all about attitude säger:

vilken jätte söt blogg du har :D

ta hand om dig!

2009-12-14 | 20:42:31
Bloggadress: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback