Idol-finalen

Okej, det var ju inte såhär jag hade tänkt mig Idol-finalen. Erik och Tove skulle stått i finalen tillsammans, det sa jag från början.
Nu blev det Erik och Calle istället.. Calle är också bra men Tove är bättre!
Jag är aldrig överens med svenska folket, haha.
Har haft en trevlig kväll tillsammans med familjen. Pappa bjöd på hur god mat som helst!
Blir allt mer sällan sådana här kvällar..

Snart är det dags för mig att gå och sova skulle jag tro, alarmet står på 09.00 för jag ska upp och träna pluttarna i innebandy med Jessica.
Det kan bli jobbigt, eller rättare sagt så kommer det bli jobbigt..
På eftermiddagen blir det match för min del hemma mot Svala. Vi ska se till att vinna, återigen brudar!
Dags att hoppa i säng, vi hörs imorgon.
Godnatt sa en katt som en natt gick vilse i en hatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback