Musik för fulla muggar!

http://www.barometern.se/nyheter/nybro/hon-blev-nybros-lucia(1659760).gm#articleimage-popup

Jag klarade matteprovet! Förutom det har det varit en ganska seg dag. Känns som att man bara gått från lektion till lektion hela tiden..
Men vad spelar det för någon roll när man inte ha någonting att plugga på ikväll och jag är superglad för det?
"Ingenting, nej jag sa ingeeeenting!".
Sitter och lyssnar på ett nytt favoritband, Abalone Dots. Vissa låtar är superbra!
Tänkte sätta mig med gitarren en stund sen och försöka pussla ihop en låt som jag börjat på.
Ska försöka få tid med brorsan också så vi kan spela in en annan låt jag nyss skrivit klart. Får se om det fixar sig i helgen.
Nu är det musik för fulla muggar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback