Rätt vinnare!

Härlig dag igår med rugby hela dagen. Var inte så farligt som jag trodde, var ingen som skadade sig förutom min bror som spräckte hakan..
Men annars var det väldigt lugnt. Gick tyvärr inte så bra för mina klasskamrater, men vi kommer igen nästa år!

Blev en mysig hemmakväll med familjen sen. Supergod mat, efterätt och Idol-tittande.
Låg med migrän hela kvällen men jag var tvungen att se Erik vinna idol. Helt rätt att han vann!
Han har varit outstanding genom hela tävlingen. Sen har Calle utvecklats mer, men Erik var en värdig vinnare.
Idag när jag vaknade och gick upp såg jag att det snöade ute. Nu hoppas vi på en vit jul!

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning för vid fyra ska jag vara med på en julmusikal i Folkets Hus.
Efter det blir det släktkalas.

Vi hörs senare ikväll. Ha det bra allihopa :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback