Svensson Svensson julstädar

Idag fick man inte sova länge för man blev väckt av pappsen som tjatade om att jag skulle börja städa.
Så det var bara att stiga upp, äta och sen sätta igång med julstädningen.
Dammråttor, kläder, papper, böcker försvann från mitt golv. Nästan så mitt rum är lite fint nu!
Idag leker hela min familj städtanter. Mamma stod i köket förut och sa "Åhhh, det är så skönt att vara ledig. Åh vad skönt det ääääär". När jag var nere på mitt rum och städade hör jag någon som blåser i en visselpipa, sen skriker pappa "Jessicaaaaaa, jobba på!".
Snacka om att min familj nästan är som "Svensson Svensson". Hahah!

Nu ska jag gå och äta lax. MUMS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback