1 februari 2009

Redan februari, kan ni tänka er?
För varje dag som går så blir det närmare till sommarlovet!
Jag längtar så mycket, för jag är så trött på detta skitväder nu!

Idag har det blivit en sån där seg söndag.
Låg i sängen till tolv, satte mig och kollade på tv med glass till frukost, kan det bli bättre?
Satte mig vid datorn och kollade på oth som jag gjort hela dagen, jag älskar det!
Nu ska jag sätta mig med ett soarbete, vilket jag inte längtar till.

Jag vill gärna ha längre helg, för denna veckan kommer bli jobbig!
Soarbete, 2 matteprov, 1 noprov, 2 nationella prov...
Tror inte jag glömt nånting där, men som ni ser kommer denna veckan inte bli alls kul.

>Tack å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback