4 februari 2009

Det är en helt vanlig Onsdag.
Hade matteprov idag också, vilket kändes bra. Så vi får hoppas att det gick bra!
Dagen rullade på och slutade sen vid 14.20.

Kom hem, tog det lugnt vid tv;n men satte sen igång att rocka på GH.
Gick ner och satte mig vid datorn, musik.
Efter en stund kommer Tobias in, han tramsar och jag fattar ingenting.
Bakom honom står Madde och hon säger: "Jessica, kolla i handen!"
Då fattade jag... Där stod han med bilnycklar och förstod att han tagit körkort.

GRATTIS TOBIAS! (storebror)

Kort och tråkigt skrivet om denna dagen...
Nu ska jag plugga.
Nationella prov imorgon - svenska, uppsatsen
No-prov på Fredag som jag inte förstår någonting på!
Hejhopp, nu ska jag vara duktig.

19.45 innebandyträning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback