Back on track!

13 dagar sen jag skrev sist, ändring på det!

Lovet är slut och nu har vi gått en vecka i skolan.

Det jobbiga har varit att ta sig upp ur sängen på morgonen!

Skoldagarna har rullat på som vanligt tycker jag.

Vissa dagar har varit bättre än andra, vi har splittrats i spanskagruppen också vilket är hemskt tycker vi.

Jag har spenderat dessa dagar i skolan, hemma, hos calle, OG-hallen.
Så på ett sätt har denna veckan varit hur bra som helst :)

Igår blev det tjejkväll hos Julia vilket var hur trevligt som helst.
Jag, madde, julia, amy, sofia & sofia.
Madeleine och jag nanade över också.
Idag blir det kalas för mig eftersom jag imorgon blir stor flicka.
Jag är extra glad eftersom mina älskade sysslingar Oskar och Viktor kommer!

Nu ska jag göra mig i ordning, duscha och så.
Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback