23 januari 2009

Äntligen fredag!
Det är så skönt att vakna och veta att det är fredag, för då känner man att man har en helg helg framför sig...
Skoldagen gick hur snabbt som helst.
So - Spanska - Mat - No - Spanska

När jag kom hem städade jag upp på mitt rum för att imorgon ska vi ha "kalas" för Tobias.
Släkten kommer, trevligt trevligt.

Linn och Julia kom till mig vid fyra.
Nu sitter jag här med färg i håret, lilabrun typ.
Vi ska snart skölja ur färgen och vi får hoppas att det blir bra!
Sen ska vi göra Julia brunett, snyggt!

Senare blir det kebab hemma hos Linn och massa annat onyttigt.
Julia, Linn, Sofia och jag beger oss senare till OG-hallen för att kolla innebandy.
Efter det blir det nog att jag sticker hem eftersom jag ska upp tidigt imorgon.
Match mot Mariannelund...

Nu ska det blir fääääääääärg!
Hejssvejs i lingonskogen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback