25 januari 2009

Tjosan!
Nu blir det ett sådant där bombnedslag igen efter alla helgens händelser...


I fredags så lekte Linn frisör, och resultatet blev bra på både mig och Julia!
Vi stack hem till Linn och pappa kom med kebab, mums.
Senare kom Sofia och vi begav oss ner till OG-hallen för att kolla innebandy.

Lördag, då blev det match mot Mariannelund.
Ungefär 2,5 timmars bussresa som inte var allt för rolig..
Men vid 13.00 blev det äntligen dags för match!
Vi var väldigt taggade och vi spelade bra.
Mariannelund spelade väldigt fysiskt, det var första laget vi mött som det verkligen smällde rejäla smällar mot!
Jag tycker sånt är kul, fast domarna borde blåst mer än vad de gjorde!
Vi stod emot bra hela matchen men missade mål alldeles för mycket och det avgjorde hela matchen.
När slutsignalen löd var det många sura miner från oss i Nybro.
Blev förlust med 4-3, orättvist var min åsikt.
Men så är det när man inte träffar mål...
Resan hem bestod först av väldigt sura miner men stämningen lättades upp när det kom fram bra musik på radion och mycket godis!
Var väl hemma runt halv sextiden, då begav sig Madde och jag hem till mig.
Det blev att stressa eftersom det skulle bli släktkalas för Tobias.
God mat, skratt, huvudvärk, guitar hero, gitarr & sång och massa annat får sammanfatta en kväll tillsammans med släkten.
Gick och lade mig vid två och somnade direkt!

& nu är det söndag, den tråkigaste dagen för mig på länge.
En massa tankar som jag bara vill ska försvinna, skolarbeten som måste göras, förkylning som aldrig försvinner...
Såna här dagar är bara pest och borde inte ens få existera!

 

 


Kommentarer
madde säger:

3-4 förlorade vi med, bessi!

2009-01-25 | 22:57:03
wiklund säger:

nej madde, 4-3 för mariannelund var hemma lag och gjorde 4 mål. så det så :D

2009-01-27 | 15:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback