26 januari 2009

Då var det måndag igen och Jessica var väldigt trött när hon vaknade... i princip död!
Pallrade mig till skolan i kylan och kände mig inte alls pigg.
Hostan tog över dagen och efter andra lektionen tänkte jag cykla hem.
Men efter en envis Michaela som tjatade så blev det att stannade, hela dagen till och med.
Efter skolan blev det lite slapp innan jag satte igång med Backpacker, tråkigt tycker jag att det är.
Men det måste göras eftersom det är inlämning nu på fredag... suck.

Vid halv sju blev det träning, fotboll denna gången.
Det var härligt att ta på sig benskydd & fotbollsskor igen, det var ett tag sen!
Träningen var hyfsat rolig. Övningar, spel, styrka, spel... Jobbigt men väldigt roligt!
Hoppas att man får vara med i Masjögnistan. Men särskilt Gothia nu i sommar, jag längtar!
Kom hem strax efter åtta, åt & duschade.

Nu börjar klockan närma sig tio och det är strax dags för sängen.
Imorgon är det en ny skoldag, vi får se hur det blir på den punkten.
Men jag ska nog orka det också.
Nattinatti, sov sött & dröm om alla småkryp du mött (som jag och Emma brukade säga).

Grattis säger vi även till Rory som fyller 17 år idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback