30 januari 2009

Ett stort grattis till mig som har sovit hela natten utan att vakna!
Har inte sovit riktigt på hela veckan, så det var väldigt skönt.

Äntligen helg!
Skoldagen gick bra, har haft jättekul.
Väldigt slappt på lektionerna! Vet inte varför, men det har börjat bli ganska slappt nu...
Slutade vid två och när jag kom hem satte jag mig med Backpacker en stund.
Nu har jag precis ätit raggmunkar som mamma gjort, mums!
Ska göra mig i ordning nu, för jag ska åka med bussen vid 15.40 till Kalmar.
Blir bio med brudarna ikväll, "Benjamin Buttons otroliga liv", hoppas den är bra!
Brad Pitt är ju med, så det är den säkert, haha!

Jag skriver mer sen ikväll när jag har kommit hem.
>Hej så länge...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback