31 januari 2009

Ja, egentligen skriver jag för den 30;e men eftersom klockan står på 00.30 så är det ju faktiskt den 31 januari nu.

Bion var hyfsad, den varade i 2 timmar & 45 minuter vilket gjorde att den blev ganska långtråkig.
Jag tyckte inte att filmen hade någon handling precis.
Så hundra kronor var det inte värt att lägga, som jag tycker.
2/5 toasters!

Var hemma runt tiotiden, då hade jag Linn & Madde med mig hem.
De hjälpte mig med det sista med Backpacker.
Det jag kan säga är att jag har lärt mig en sak nu i alla fall och jag tänker inte göra om det!
Sätt dig inte i sista minuten med ett så stort arbete!!!
Sen kan jag säga att mina föräldrar är ju en aning förbannade.
Men nu orkar jag inte mer, så nu stänger jag av datorn och somnar.

Uppdatering
Åkte buss med tjejerna in och väl framme kom Flamman och mötte mig.
Stod och pratade med honom en stund vilket var hur kul som helst, har inte träffat honom på hur länge som helst!
Sa hejdå och gick vidare och upp mot biostaden för att hämta ut biljetterna, då kom äntligen Linn och Michaela också.
Vi köpte godis & popcorn, och jag kan säga att vi var som hönor! Vi pratade i munnen på varandra hela tiden och var helt uppstirrade.
Såna är vi tjejer, haha.
Bion började vid 17.45 och då började även vi att lugna ner oss.

Efter filmen satte vi oss på Mc' donalds, där vi roade oss på alla möjliga sätt!
Vi åkte hem med tåget vid 21.05.
På stationen i Nybro blev det fler upplevelser.
Vilka olika sätt man kan roa sig på även att man är 15 år, haha!
När jag kom hem så vet ni vad jag gjorde, så det behöver jag inte berätta igen...

Vaknade inatt också och kunde inte sova pga den jäkla hostan! Jag blir vansinnig!
Så idag på morgonen var jag ganska död.
Nu ska jag göra mig i ordning lite, sen blir det kanske oth.
Vid 16.00 blir det match mot Svala.
Vi spelar bara med två femmor, jobbigt!
Önska oss lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback