7 januari 2009

Gårdagen blev lyckad! Jag träffade min saknade vän Emma och vi hade lika kul som vi alltid har.
Sjöng singstar, bakade och gjorde lite andra småsaker.
På kvällen blev det oth en stund, sen sängdags vid tolv.

Nu är det Onsdag och jag har spenderat hela dagen framför datorn.
Men istället för att bara sitta och dega som jag brukar så har jag faktiskt tagit fram min duktiga sida.
Jag har suttit med skolarbete från 13.00 - 17.00 som klockan är nu.
Jobbigt och tråkigt, men det är ett måste, tyvärr!
Sista dagen på jullovet och jag hade ju tänkt att hitta på något kul istället för att sitta och jobba, men sånt är livet om man skjuter upp saker och ting hela tiden.
Jag tycker i alla fall att jag varit duktig, men jag är ganska sur eftersom jag hade kunnat göra detta tidigare.

Det har kommit ännu mer snö nu och det tycker vi inte om!
Jag vill ha sommar och sol nu.
Tänk när man kan börja köpa sommarkläder, bikini och massa annat som tillhör sommaren.
Det är något jag längtar till.

Snart kommer mamma hem med pizza, onyttigt men gott!
Som tur väl är så blir det träning ikväll så pizzan åker förhoppningsvis bort då.
Skönt att träningen satt igång igen och redan i helgen spelar vi match.
Nu kommer mamma hem.
Ha det bra allihopa.

>Ciao


Sommar 08, Karlskrona med Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback