9 januari 2009

Hej allihopa!
Nu sitter jag här i skolan på en helt vanlig no-lektion.
Jag sitter och försöker arbeta med mitt teknikarbete, där jag har valt att skriva om "Systemkameran".
Som vanligt så får man inte så mycket gjort, pga att man inte är så speciellt koncentrerad.
Istället sitter man och pratar och lyssnar på klasskompisarna som sitter och sjunger så vackert.
Speciellt Sebastian!
Idol 2009? Go for it!

Ikväll blir det att laga mat tillsammans med Linn.
Senare kommer Julia, Rasmus, Rasmus och Simon.
Vi får hoppas på en trevlig kväll!
Efter det sover jag hos Linn.
I helgen blir det fullt upp.
Spelar match både lördag & söndag, vi får hoppas att resultatet blir bra. Vinst är det som gäller!
Men nu tjatar Sofia på mig att jag måste göra mitt arbete, så jag får nog lyssna på henne..

>Hej så länge..

Nu är klockan strax efter halv fyra.
Jag har precis gjort om min blogg, säg gärna vad ni tycker!
Snart ringer väl Linn och säger att hon är hemma, då ska vi cykla och handla lite inför ikväll.
Väldigt mysigt tycker jag!
Det blir nog wii och massa annat trevligt skulle jag tänka mig.
Nu ska jag göra mig i ordning lite för att sen kunna cykla till Linn.


Kommentarer
lisa. säger:

du fixade headern! :D snyggt blev det!

2009-01-09 | 16:33:41
seeeeeeeeeeeeeeeeeeeb säger:

good blogg,:)

2009-01-09 | 18:11:38
mellstroom.blogg.se säger:

jättefin blogg jessi! :)

2009-01-09 | 18:19:05
sofia d säger:

skit bra ju! :DD

2009-01-09 | 18:25:18
Bloggadress: http://sofiadahlstrom.blogg.se/
Andréa säger:

Hej du ;) Intresserad av smink? Eller av att bara läsa i allmänhet? Kika in i min blogg. Kommentarer uppskattas!!

2009-01-09 | 19:15:34
Bloggadress: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback