Äntligen helg!

Lektionerna har varit väldigt slappa idag, har bara jobbat "riktigt" på 1/4 lektioner.
Sånt gillar Jessica!
Har blivit väldigt mycket skratt under dagen, vilket underlättar skoldagen och gör allt mycket roligare.
Det finns inte så mycket att säga om dagen, tråkigt men sant...

Snart blir det mat, sen drar jag vidare till Jessica min alldeles egna Söt-Leif.
Där befinner sig även Ronja och Eric! Plus massa andra eftersom Jessicas bror fyller 18.
Vi får hoppas att vi inte blir utslängda på gatan, haha.
Blir nog inte att vara uppe hela natten eftersom jag samlas 11.15 imorgon.
Sen bär det av till Virserum för att spöa dom! Let's go!

Nu ska jag kila upp till familjen och äta lite gott, sen göra mig i ordning.
Ha det fint!
>Tjos.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback