Helgen!

Nu är en hel helg över och imorgon börjar skolan, på allvar..
Ledsamt, men sant!
Min helg har i alla fall varit sjuhelsikes bra.

Fredag:
Då blev det att laga mat tillsammans med Linn och riktigt gott blev det till och med!
Runt sjutiden ramlade de in en efter en.. Julia, Rasmus, Rasmus och Simon.
Lite sura miner från en del, och överdrivet glatt från andra, haha!
Men jag hade trevligt i vilket fall som helst.

Lördag:
Vaknade upp med älskling bredvid mig (skämt o sido), med Linn bredvid mig.
Vi cyklade ner till sporthallen vid halv tolv för att kolla på Futsal.
Madesjös 94;or vann allting och 92;orna kom tvåa, så de är vidare båda lagen.
Grattis!
För min del blev det att kolla en match ungefär för sen bar det av till OG-hallen.
Suverän match från laget och det ledde till en seger med 6-2.
Det blev även ett mål från min sida, vilket alltid är härligt!
På kvällen hade vi främmat, fam. Söderqvist var här. Gamla vänner till far&mor från gamla tider.
Jag och Madeleine placerade oss framför tv;n och såg en film/dokumentär om Tina Turners liv.
En stor popstjärna med perfekt liv, tänker säkert vissa.
Men herregud, vilket liv de lever egentligen.
Våldtagen och slagen av sin man och en massa skit alltså!
Det är ju sjukt! Satt med tårar i ögonen och kramp i magen hela tiden, jag tycker sånt är så hemskt..

Söndag:
Klev upp vid tiotiden idag.
Seg och ont i ryggen!
Men det var bara att ta sig upp ur sängen för att sen åka till OG-hallen vid halv tolv.
Matchen mot Färjestan slutade 5-5, efter en härlig upphämtning.
Låg under med 5-2 inför tredje, men det slutade ju med "vinst" för oss!
Blev även idag ett mål från min sida, så nu är jag på gång.
Åkte hem och det blev slappkväll med Madeleine, alltid trevligt.

Intresseklubben antecknar:
Känner mig ungefär som en gammal tant just nu, för jag kan knappt gå.
Har fått sådana otroliga smällar i ryggen och höften och det gillar vi inte!
Nu blir det att rensa upp alla kläder på mitt rum, för annars får jag gå naken till skolan imorgon.
Ha det fint.

>Tjosan

Fredagen med Linn!
 







 Vårat älskade "älgaspel"



 Madeleine, Alma & Jessica in action!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback