"Feeling hot, hot, hot"

Jo tack, idag är värmen olidlig!
Vindstilla, solsken, klibbig värme, 30 grader, svetten rinner.
Jag vet inte vart jag ska ta vägen? Ute går det inte vara, jag vill till Öland nu!

Helgen
I fredags åkte pappa och jag till Kalmar, köpte en ny mobil vilket var på tiden.
Min gamla var tejpad och skulle när som helst gå i tusen bitar.
Sen körde vi runt och hämtade mamma på jobbet och sedan vidare till Öland.
Blev grillning på kvällen och tv.

Igår kom kusin Pierre, Ida (Pierres tjej), bror, faster och Tyko och det blev att lägga i båten.
Därefter tog vi en tur med båten och ringen.
Sen blev det sol och bad hela dagen. 
Vid femtiden igår kom jag hem från Öland då blev det att stressa!
Duschade och gjorde mig i ordning på ca. 20 min.
Det är rekord för mig, haha!
Fick även besked att jag kom in på SP.
Tillsammans med Linn, Rebecca och Carro cyklade vi till Emelie.
Där blev det grillkväll, riktigt trevligt!
Stannade inte så länge utan cyklade hem runt tio-tiden.
Det blev tv och sen sängen.

Imorgon åker jag till Öland igen med mamma och pappa.
Vet inte hur länge jag stannar, men jag lär vara helt slut för alla mina småsysslingar (även mina 2 "låtsas") kommer.
Lär bli barnvakt till ca. 9 barn.
Hard work, work!

9 dagar kvar till Gothia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback