Det närmar sig Gothia

Helgen blev inte alls som jag hade planerat, men så kan det bli ibland...

I fredags åkte jag till Orrefors där det blev lite fest.
Blev sittande på en mack tillsammans med Rebecka och Kim för alla andra lämnade oss...
Satt där från elva till två, härligt!
Annars var det en trevlig kväll.

I lördags åkte jag och familjen till Öland, mormor och morfar var också där.
Tyvärr blev det inte så att sysslingarna var där, utan de kom idag då vi åkte hem.
Det var så tråkigt väder så jag orkade inte vara kvar.

Ikväll blir det nog bara till att sitta och tycka synd om sig själv, haha nej då.
Men det blir en hemmakväll i alla fall, har ingen lust att hitta på nånting.
Jag vill till Kalmar nu och köpa lite sommarkläder, men plånboken känns ganska tom...
Men förhoppningsvis kommer jag iväg dit nu i veckan.

GOTHIA OM 6 DAGAR
Jag längtar så jag håller på att dö, var så otroligt kul sist vi var där!
And now it's time again!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback