Härliga sommarlov!

Jag måste säga det att sommarlovet kan inte ha börjat bättre än det gjort med detta underbara väder!
Det är helt sanslöst och vi befinner oss i Sverige? Haha.
Ännu en dag har bestått av att sitta i solen och njuta!
Denna dag har jag befunnit mig hemma hos Linn och vid hennes pool.
Det har varit otroligt härligt!

Vid sex blev det möte med innebandyn.
Kommande säsong ser ut att bli toppen och nu längtar man lite smått!
Nya tränare som verkar bli lysande också.

Nu sitter jag här, lite sådär lagom småbränd på kroppen och funderar på att snart sova.
Magen är mätt av grillat och nu fattas nog bara lite sömn.
Imorgon blir det till att sola igen, dock inte så mycket eftersom vi har match på kvällen.
Sista matchen innan uppehållet och Gothia.
Jag hoppas verkligen på vinst nu tjejer och att vi skärper till oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback