Hemma igen

Nu är jag hemma efter några toppendagar i Karlskrona.
Jag har haft jättetrevligt, men jag hade faktiskt inte förväntat mig något annat.
Vi har egentligen inte gjort nånting speciellt, solat, varit i stan, målat, spelat kort. Helt enkelt bara njutit!
Var inget folk på campingen så vi hade ingenting att göra.

Ikväll blir det bara till att slappa hade jag tänkt. Kanske sätta sig med gitarren eller något liknande.
Verkar inte bli en rolig kväll i alla fall för jag är inte på topphumör...
Vi får se vad som händer.
Nehe, nu ska jag nog ta mig något att äta, magen kurrar.


Kommentarer
SANNAH säger:

Åh va kul!! Blir så glad! Hoppas du vill kika in igen=)

2009-06-28 | 22:20:21
Bloggadress: http://saanzil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback