21 mars 2009

Idag var jag uppe redan klockan 08.05!
Efter att ha somnat tidigt igår pga huvudvärk, var jag pigg idag minsann.
Jag har hunnit plugga och fått i ordning på lite saker vilket är väldigt skönt.
Nu hade jag tänkt hoppa in i duschen, göra mig i ordning och sen gå ut en stund.
Mormor och morfar är här, senare kommer Madde och Tobbe, då blir det mat.
Nu ska jag in i duschen och sen ut i det fina vår-vädret, det är ju så härligt!

Ikväll blir det middag hos mormor och morfar, väldigt trevligt :)
Sen får vi se vad klockan är om jag åker till älskling en stund.
Imorgon blir det Kalmar med mamma, shopping!
Åh vad jag älskar det.
Önskar bara att man vann 1 miljon eller något,
så man inte behövde känna sig pank när man åkte hem från en shoppingrunda.
Men livet är inte alltid rättvist, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback