26 mars 2009

Nu sitter jag här med tekoppen framför mig, förhoppningsvis lindrar det mitt halsonda.
& just nu skulle jag vilja skära av mig högerörat för det gör så ont, men det är nog bäst att låta bli!
Jag vaknade vid nio idag, skönt att sova en stund längre på en torsdag än vad man brukar.
Vi har studiedag idag och imorgon vilket jag tycker man borde ha lite oftare.
Jag har gjort lite på mitt svenskaarbete, men inte tillräckligt mycket.
Måste ta tag i det igen snart!
Men innan det ska jag laga mat till Tobias och mig och hänga upp andra maskinen med tvätt som jag tvättat idag.
Woho, hemmafru nästa, haha!

Imorgon blir det att klippa sig på förmiddan, ska bara toppa det & det behövs.
Vid femtiden beger sig jag & några tjejer hem till Sofia för att ha tjejmys.
Jag hoppas verkligen att jag är pigg så jag kan vara med!
& på kvällen nanar jag hos världens bästa Linn.

Nu ska jag sätta mig med gitarren & fortsätta skriva låten jag började på igår.

Kommentarer
Gaia säger:

Ha det bra! :D

2009-04-09 | 21:14:07
Bloggadress: http://gaiaa.blogg.se/
jenny säger:

jobbigt att inte må bra! Krya på dig!

2009-04-09 | 22:35:19
Bloggadress: http://jennyfromsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback