Back on track

Jag är igång igen! Vet inte hur länge det varar eftersom det är mycket i skolan och att jag är med i Nybros lucia,
men vi får vara glada över så länge det varar.
Det har blivit två sjukdagar, igår och idag. Fått biverkningar efter svininfluensasprutan som vi tog i skolan i måndags.
Inte jättekul att sitta här med ett sprängande huvud, svullen arm som värker så in i tusiken och må lite halvdåligt.
Trots att det är jättesynd om mig så var jag i skolan idag en liten stund på eftermiddagen för att skriva geografiprov.
Jag har inte en aning om hur det gick men jag är inte ensam om att tycka att provet var på tok för svårt!

Annars har jag suttit och hållt på med designen på bloggen nästan hela dagen, dock blev den inte så jättelyckad..
Jag är inget proffs när det gäller sånt där ploj.
Nu sitter jag och dunkar musik och funderar på om jag ska duscha eller bada? Svårt val..
Är också väldigt sugen på att måla naglarna, hihi.
"Tik Tok - Ke$ha" tog beslutet åt mig att det blir en dusch. Men innan det ska jag åka och lämna matchstället på träningen.
Nu ska jag painta nailsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback