Don't forget, you're not alone

"Där satt jag med mina bruna tårfyllda ögon och tröstade min vän
Armen runt henne och hennes snörvlande näsa på min axel
Mascaratårar rann ner för mina kinder,
både för att jag tyckte synd om min snorande kompis
men också för att mitt hjärta var krossat av samma förbannelse
Kärlek
Försök av tröstande ord "allt kommer bli bra, det kommer ordna sig" ekar
Hon lyssnar inte
Hennes ögon är rödspränga, hennes hjärta är krossat
Ljudet av hennes hulkande, min hand som dras genom hennes hår
och hennes krossade hjärta som faller i bitar bryter tystnaden
Jag känner mig maktlös, tom
Vi säger ingenting, vi låter tystnaden tala för sig själv
Den säger så mycket mer än misslyckade försök av tröstande ord
Don't forget, you're not alone
"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback