Gamenight

Jag är helt slut! Igår var jag i skolan från 08.30-20.30.
Spelade med musikprofilen nästan hela dagen och sen på kvällen på "Öppet hus".
Hade även utvecklingssamtal igår och enligt läraren sköter jag mig väldigt bra i skolan!
Men måste börja prioritera mer och inte pressa mig själv för då kommer jag aldrig orka med i längden.
Jag är sån, jag vill prestera bra i allting men det går ju inte..

Idag fick man ingen sovmorgon för vi skulle plocka ner allting från scenen sen igår. Så det var bara att stiga upp ur sängen i princip död idag.
Kändes som att skoldagen var ganska onödig, så som fredagarna nästan alltid är.

Nu väntar jag på att pappa ska åka och köpa pizza, sen blir det match ikväll. Det blir tufft ikväll så det gäller att tagga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback