"Glee"

Nu får det snart vara slut allt plugg! Jag orkar inte längre, skolan tar kål på en för det är det enda man hinner med.
Men imorgon ska jag göra mig förtjänt av en härlig fredag som består av "Las Vegas"-fest.
Blir först en kväll tillsammans med tjejerna sedan vidare. "In Las Vegas, in the neon lights. You'll be a star if you do it right"
Men innan det blir det sovmorgon och sen bege sig till skolan och troligtvis lite plugg när jag kommer hem.

"Glee" går på tv nu, ett utav mina nya favoritprogram. Just nu är det paus och då passar jag på att försöka klura ut någon frisyr jag kan ha imorgon.
Varför ska vi tjejer alltid ha så svårt med utseendet? Haha
Nu börjar det igen, vi hörs imorgon.
Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback