Natt?

Det är kolsvart ute, man kan tro att det är natt! Jag vill ju ha ljust, sommar och värme..
Skolan idag var väl ganska lugn, hände inte så mycket. Det händer aldrig någonting kul i skolan, eller okej igår gjorde det de..

På naturkunskapen pratade vi om jordklotet och läraren ritade upp jordklotet med inre kärna, yttre kärna, jordskorpan osv.
Då räckte jag upp handen:
Jag: Vart bor vi?
Läraren: Vadå vart bor vi?
Jag: Ja, alltså vart på jordklotet. Bor vi längst ut där på skorpan eller vart bor vi?
Läraren blev tyst ett tag.. Sen höjer hon rösten "JESSICA, NU FÅR DU LÄGGA AV!"
Jag: Vaaa?
Alla andra börjar gapskratta och jag fattade ingenting, haha.
Sen gör hon narr av mig och ritar en gubbe på jordklotet och skriver Jessica över. Sen säger hon "Jessica.. HÄR bor du!"
Hon trodde typ att jag drev med henne men jag visste inte och frågade men enligt henne var det en självklarhet..
Sen när jag kom hem och berättade det för mamma, pappa och Tobias blev man totalt utskrattad.
Livet är inte lätt ibland..

Nu ska jag plugga på samhällskunskapen och öva lite på låtarna, sen blir det sen träning som vanligt på ONSDAGAR.
Yes! Där satt den!

 


Kommentarer
amy säger:

vart bodde vi då? för jag vet inte heller? :$

2009-11-12 | 14:33:00
Bloggadress: http://amyyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback