Pluggdag

Hej allihopa!
Hoppas ni mår bättre och är gladare än vad jag är. Min dag förstördes av att det snöade och var pisskallt ute och att matteprovet inte alls kändes bra.
Egentligen har jag mig själv att skylla, så jag ska inte klaga..
Idag måste jag plugga, inte sitta vid datorn i flera timmar. Jag måste verkligen ta tag i plugget nu, har blivit för lat på sista tiden och då blir det inga bra betyg..
Ska läsa ut en bok tills imorgon, på engelska. Här gäller det att använda hjärnan och ordbok så att man hänger med i handlingen!
Sen blir det träning ikväll trots min handled, sent som alltid på torsdagar.

Nu måste jag börja läsa så jag får någonting gjort. Hörs senare :)

Kommentarer
emma säger:

onsdagar gumman, onsdagar! (a)

2009-11-04 | 20:00:30
Bloggadress: http://eemmalatific.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback