Crazygirls

Idag har det verkligen varit en härlig dag. Jag, Linn och Julia har varit så jäkla fjantiga och stimmiga så alla ville nog bara slå till oss, haha.

Precis när jag hade vaknat idag på morgonen så smällde det till i fönstret utanför mitt rum och jag blev livrädd!
Jag frågade vad det var och pappa bara; "Det var en fågel som flög in i fönstret. Den flög rakt mot mig så jag duckade för jag trodde den skulle flyga på mig" Haha så trög!
Som tur var så dog den inte, även att jag inte gillar fåglar så tyckte jag synd om den.
Gick upp och åt frukost sen satte jag igång datorn och dunkade musik medans jag gjorde mig i ordning.
Skönt att man är hemma själv ibland på morgonen!
När Linn och jag cyklade till skolan höll jag på att frysa ihjäl, det var svinkallt!
Usch jag hatar kyla..
Som sagt så blev det en riktigt härlig skoldag, även att vi hade riktigt tråkiga lektioner och sura lärare så höll jag humöret uppe!

Sista lektionen var det dags för svenskaföredraget "sälj en pryl". Som jag har berättat i ett tidigare inlägg så skulle jag ju "sälja" någonting till tyngdlyftare.
Bestämde mig för att "sälja" ett slags träningsgummiband. Lite svårt att förklara men ser ut som en lina fast som är som ett gummiband och sen två handtag längst ut på varsin sida.
Det gick superbra! Fick även veta betyget efteråt och jag fick MVG. Så jag är riktigt nöjd!
Nu ska jag ta något att äta sen sätta mig med plugget. Hörs senare.

Linn & Julia (gammal bild). NI ÄR BRA TJEJER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback