Sanningen kommer fram

Ni som läste igår såg att jag skulle iväg på någonting..
Det var såhär att min sånglärare sa att jag skulle söka till Nybro lucia. Så igår var det audition.
Jag visste att förra året var det 9 som sökte och 7 gick vidare. Denna gången var det 16 som sökte och 9 gick vidare.
I och för sig så kom det bara 14 stycken men det betydde att 5 stycken inte skulle gå vidare..
När det var min tur så kändes det som man skulle gå upp till Idoljuryn eller något, haha.
Jag var ganska nervös men inte så farligt. När jag var klar var jag inte jättenöjd och kände mig verkligen inte säker på ifall jag skulle gå vidare eller inte.
Jag var hemma efter 2,5 timma och då var det bara att sitta och vänta på att de skulle ringa. Om de inte ringde betydde det att jag inte gått vidare.. Som ni förstår var jag ganska nervös!
22.51 ringde telefonen och Åsa sa att jag hade gått vidare.
So now people, wote for me!

Nu måste jag göra mig i ordning. Ska vara i skolan lite tidare idag för Julia, jag och Sofia ska öva på en redovisning. Börjar egentligen vid kvart i tio men..
Ha det bra, vi hörs senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback