Vad säljer man till tyngdlyftare?

Det är så skönt när man får klart saker och ting. Nu slipper jag sitta i helgen med en massa böcker framför mig!
När jag börjar bli någorlunda klar med min svenskauppgift ska jag ta tag i mitt rum..
Lägga alla kläder i tvätten för just nu ligger allting på golvet.. som vanligt!

Har bara ett problem..
Svenskauppgiften handlar om att vi ska hålla ett föredrag till en målgrupp vi blir tilldelade.
Vi ska "sälja" en pryl och övertala publiken så att de vill köpa denna prylen.
Jag fick målgruppen "tyngdlyftare" och frågan är då; vad säljer man till tyngdlyftare?
Det måste jag fundera på medan jag trycker i mig lite godis. Har i bakhuvudet att jag inte skulle äta godis i veckorna, men det är ju redan försent nu.. Oups!

Slår till med dagens outfit också:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback