"Vårat gäng, 3 poäng"

Herregud vad tiden rullar iväg! Låg i sängen till halv tolv, gick upp och åt frukost sen satte jag mig i soffan och började kika runt lite bland olika bloggar.
Läste om att folk köpt nya kläder, skor osv.. Jag vill också!!

Nu är klockan redan kvart över ett och jag som hade planerat en massa idag..
Jag skulle plugga, städa, övningsköra och allt detta innan jag ska till Julia ikväll.
Får nog göra allt detta med snabba ryck, det fixar jag.
Ja ni såg rätt, jag ska övningsköra idag. SPÄNNANDE!
Inte för att jag kan någonting men vi får hoppas att pappsen har tålamod, haha.

Juste, ska kanske berätta om gårdagens match?
Vi kom fram till Kalmar och det kändes som att Nybro var taggade till tusen!
Jag var sjukt taggad och ville bara ut och spela.
Det blev en spännande match och Nybropubliken hade tagit över Kalmar sporthall.
Kalmar tog ledningen med 1-0 efter ett riktigt skitmål, men vi kämpade vidare och lyckades trycka in 1-1.
Mål genom mig och passning genom Madeleine, riktigt snyggt om man får vara lite egoistisk!
Efter andra så ledde Kalmar med 2-1 men i tredje gick vi ut och kämpade på som aldrig förr.
Vi hade hur många skott på mål som helst men vi fick inte in bollen. Tror vi måste lära oss att sikta..
Till slut släppte det och vi kunde åka från Kalmar med en 2-3 seger genom mål av Magda och Sanna.
Riktigt härligt, 3 poäng i seriepremiären!


Kommentarer
Missie- The One säger:

sv: tack så mkt :)

2009-10-03 | 16:28:05
Bloggadress: http://matildaabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback