Bygga bastuar

Linn och jag fick ganska mycket gjort dock kom vi in på en massa annat prat emellanåt men det är shit the same!
Nu har jag precis tryckt i mig två semlor och jag fortsätter att trycka i mig Marabou choklaaaaad.
Tvingade mamma att köpa det förut eftersom jag blev så läskad av min dröm i natt, hehe :}

Satt och kollade på Monkey's och BikBok's hemsida förut och satte ihop några outfits.
Jag vill ha vår NU!
Fast våren känns väldigt långt borta eftersom snöhögarna är i princip lika höga som jag är lång.
Jag ska börja bygga gigantiska bastuar och sätta ut lite överallt så snön smälter någon gång.
Någon som vill hjälpa till?


Kommentarer
Maja :D säger:

Svar; Tack så mycket!, jag jobbar på det!

2010-02-21 | 19:50:39
Bloggadress: http://locah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback