Ren ska jag bli

Yo, moshi moshi!
Sen uppdatering för dagen men gick i skolan till halv sex, kom hem och pluggade lite sen har jag bara suttit här och lyssnat på musik och kollat runt lite på internet.

Har precis ätit lite, mackor och varm oboy. Nu börjar klockan bli ganska mycket, tror det är dags för mig att hoppa in i duschen.. Eller flyga kanske?
Har inte riktigt bestämt mig än men ren ska jag bli i alla fall så jag blir av med älgskiten!
Blir sängen tidigt ikväll så jag inte somnar på lektionerna imorgon (gjorde det idag på geografin när vi kollade film).

Dags att hoppa/flyga och bli ren!


Kommentarer
Madeleine säger:

din humor.. ja, vad säger man?

2010-02-08 | 21:08:51
Bloggadress: http://mellstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback