Satt och åt choklad hela natten

Morsning korsning!
Tänk om jag någon gång kunde hålla det där med att gå och lägga sig tidigt?
Igår fastnade jag framför tv;n då Sverige åkte skidor men det var värt det för jag fick uppleva en guldmedalj och en bronsmedalj efter ett sjukt lopp av boysen!
Innan jag somnade var jag tvungen att spela lite spel på mobilen också, är helt besatt av något tattarspel.

Nu är jag vaken iaf och jag sitter och väntar på att Linn ska skicka ett sms där det står "jag kommer till dig nu".
Kanske dags att jag gör mig lite i ordning då så jag inte ser ut som en rugguggla och luktar illa när hon kommer..

Måste berätta om min dröm i natt. Den kan nästan inte bli bättre, eller i alla fall inte godare!
Jag drömde att jag var i en ishall och kollade på fotboll och vart jag än gick så låg det Marabou chokladkakor överallt.
Så fort jag vände mig om trillade det ner en chokladkaka framför mig. Så jag satt och åt choklad hela natten :}
ASGOTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback