Inget mattesnille

"Åh du är hopplös" sa grodan till sin benlösa grodvän.

Helt sjukt hur man kan vara lika trött varenda morgon, helt död när jag vaknar!
Som tur var så har skoldagen varit ganska lugn och jag slutade hyffsat tidigt.
Slängde mig i soffan när jag kom hem och jag förblev där en stund.
Tyvärr är det så att jag snart måste ta fram mattehjärnan, sätta mig med matteboken och plugga.
Har prov på torsdag och jag kan säga att jag är verkligen inget mattesnille så jag måste hårdplugga..
Fast inte än, ska lyssna lite mer på musik.

Intressanta saker ovan... Jag bjuder på en riktigt bra låt som tröstpris :}


Kommentarer
sofia säger:

jag sa ju att den va bra! (y)

2010-02-12 | 17:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback