Äckligt kallt

Finns det något värre att vara tvungen att gå upp på morgonen när man är hur trött som helst?
Nej, i alla fall inte enligt mig idag. Jag fattar inte varför jag är lika död varje gång jag vaknar..
Jag trodde att zombien skulle flytta i natt men icke, han trivs nog hos mig.

Det var äckligt kallt idag när Linn och jag cyklade till skolan! Båda två höll på att avlida och vår konversation lät ungefär såhär;
Linn: Fasen vad kallt det är..
Jessica: Ja, det svider på låren..
Linn: Ja det är riktigt kallt..
Jessica: Det känns som att någon sticker nålar i låren..
Linn: Ja, ungefär som när någon gör tusen nålar på en..
Jessica: Mmm.. Det är kallt..
Linn: Ja.. Jag vill vara framme nu..

Själva skoldagen finns det inte mycket alls att skriva om. Händer inte mycket mer än att vi går från lektion till lektion och kortspelande i cafeterian!
Nu har jag slösat bort alldeles för mycket tid här, jag måste sätta igång med plugget.
Idag SKA jag faktiskt plugga.. Hahah.
Hörs senare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback