Bodybuilder

Godmorgon sunshines :)
Jag hade ju lovat mig själv att jag skulle vända tillbaka på dygnet men jag har inte lyckats så bra.. än.
Även det där med att jag sitter framför datorn mycket har jag inte heller lyckats med, shit vad bra det går för mig.
Fast idag ska jag faktiskt inte bara sitta och lata mig utan jag och Julia ska iväg till Friskis och gå på gymet, ska bli riktigt kul faktiskt och vi har en del att prata om.
Därför får vi se hur mycket träning det blir, hehehe. Nej vi ska träna på, bodybuilder kanske är mitt framtida jobb? Vem vet..
Ikväll får vi se vad som händer, sånt som märks. Jag har i alla fall ingen lust att bara sitta här!

Nu ska jag äta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback