Träna bort "datornörden"

Självförsvarsträningen igår var riktigt rolig, hård, lärorik. Man kunde verkligen ta ut sina agressioner!
Jag trodde vi skulle få lära oss mer grepp och sånt än vad vi fick. Det var mer att man skulle bli tuff och förbannad.
Vi boxades och sparkades. En övning vi gjorde gick till så att jag låg på magen på golvet sen hade jag fyra stycken över mig som antingen låg på mig eller tryckte ner mig och sen skulle jag ta mig upp på fötter.
Det var riktigt svårt och jobbigt och man skrattade första gången men när han som hade hand om det skrek "SKULLE NI SKRATTA OM DET VAR EN VÅLDTÄKTSMAN?" så kom man på andra tankar och man blev riktigt förbannad!
Det var en riktigt lärorik träning och jag tror att alla tuffade till sig rejält!

Idag har man däremot lite träningsvärk och ont lite överallt för man fick ju lite smällar. Det blev en slapp och kort skoldag efter att två lektioner blev inställda och hela klassen jublade nästan.
Om en timma ska jag, Julia och Sofia till gymmet och träna en liten stund innan vi ska gå på ett aerobicpass med några andra.
Ska bli kul att se vad man gör då. Jag är på gång nu när det gäller träning, jag måste träna bort "datornörden".
Har inte lyckats än men det kommer..
Känner att det blev ett sånt där riiiiiiktigt roligt inlägg nu igen, jabbadabbado!
Vi hörs efter min hårdträning :)


Kommentarer
robbe säger:

Ser att du inte är så poppis här :) tänkte muntra upp dig med en kommentar! (:

Fortsätt träna Jessie!! :D:D

2010-01-14 | 18:13:24
Jessica säger:

svar till Robbe;

Haha, tack för att någon bryr sig :) hihi. Jag ska göra det, du också :D

2010-01-14 | 21:55:29
Bloggadress: http://jiiicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback