Gjort mitt för dagen

Som jag skrev förut så har jag varit näst intill död idag. Har inte fått någonting gjort på lektionerna utan bara velat åka hem och sova!
Gick till klockan fem idag och sedan träning vid kvart över sex. Träningen var inte superseriös idag vilket var väldigt skönt för jag kände mig som en zombie. Orkade ingenting!
Efter en skön dusch och en stund i bastun med Jessica åkte jag hem och åt. Har gjort en spanskaläxa nu tills imorgon och därför känner jag att jag gjort mitt för dagen.
Jag släcker lampan, tar på mig pyjamasen, stoppar headset(et) i öronen och lägger mig i sängen.
Laddar inför en ny morgondag och ska försöka att skaka av mig zombien som är efter mig..
Natti natti tröttkepsar!

Skjortan jag köpte i Kalmar i fredags med Julia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback