Helt slut

Jag är helt slut! Har varit igång och iväg hela dagen.
Började med trippelbollsträning (innebandy, fotboll, vollyeboll) med skollaget klockan tio.
Höll på till klockan tre och vid klockan fyra var det dags för samling med innebandylaget.
Vi skulle till Kalmar och spela träningsmatch mot CL98. Vi hade verkligen inte förväntat oss någon seger eftersom de spelar i en högre serie än vad vi gör och de har varit obesegrade i den hittils.
Jag tycker vi hängde i ganska bra ett tag fast sen vet jag inte vad som hände.. Matchen slutade 11-2 till dem.

Tänkte faktiskt gå och lägga mig snart. Orkar inte vara vaken längre och sen tror jag att jag måste börja vända på dygnet lite så att jag inte är som en zombie när skolan börjar.
Eller det är jag ju i alla fall, men aja..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback