Självförsvar

Känner att mitt förra inlägg var en aning tråkigt och onödigt. Känns som att de flesta utav mina inlägg är tråkiga just nu, fast jag skriver ju inte för eran skull utan för mig egen.
SÅKLAAAAAART! Så ni behöver ju inte läsa om jag är så tråkig, okeeeeej?
Japp så var det med det.. Tror jag måste börja med något nytt roligt, för min egen skull dvs...

Vet ni? Ikväll blir det ingen vanlig innebandyträning för vi ska träna självförsvar. Jag tycker det låter superspännande!
Vi får se om jag klarar av det, det skriver jag om imorgon..
Nej nu ska jag göra något som är jättekul, nämligen plugga spanskaglosor!

Åh vad kuuuuuuul jag har..


Kommentarer
CLIP säger:

haha, jaså:)



det är bra med mig, hur är det med dig?:)

2010-01-13 | 18:05:20
Bloggadress: http://clip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback