Aha, aha.

Äntligen är svettlökarna dead and gone! Jag sitter nyduschad och kliar sönder på mina 77 myggbett.

Första sommarlovsarbetsdagen är avklarad, 8 timmar. Blev en tidig morgon och en sen kväll.
But i'm still alive!
Börjar bli lite sent för en arbetskvinna som mig och jag ska snart gå och sova. Upp och jobba imorgon igen.

"Alla ligger på stranden och slappar medan jag samlar på mig lappar. Ni ligger där och pressar medan jag liksom stressar. Det är jag som blir rik, ni kommer ligga som en hundtik. Jag fixar cashen till alla och de kommer hoppa runt och tralla!"
Aha, aha. Godnatt, peace!



Kommentarer
Anonym säger:

vart jobbar du?:)

2010-06-18 | 10:28:15
Madeleine säger:

hundtik? hahahahah :D

2010-06-18 | 10:45:47
Bloggadress: http://mellstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback