Gårdagen

Dagen igår när man vaknade var inte lika kul då man hade träningsvärk och ont överallt.. But it was worth it!
Skrev naturkunskapsprov på morgonen och sen var det bara att vänta på att musiklektionen skulle börja vid 13.15.
Hyfsat segt att sitta i skolan då..
Efter skolan var det dags att gå på massage. Inte världens skönaste just när hon höll på men efteråt kände jag mig som en fågel. Nästan.

På kvällen blev det som ni vet en pizzakväll hemma hos Sofia. Receptet på pizzorna finns hos pizzeria Victoria.
Vi åt oss proppmätta på pizza, chips och godis. Snackade massa skit, allt från kärlek, skvaller, fötter och annat onödigt men kul!
Somnade som en stock vid ett sen när jag kom hem.

Idag vaknade stocken med värk i handleden men det stoppade inte mig att gå upp.
Har precis ätit lunch, ska snart bege mig ut på en promenad med mamma och pappa ute i solskenet tror jag.


Kommentarer
sanne-madeleine säger:

Ja men det låter ju bra hahha :)

okejokej, good :) det funkar här :)

kram

2010-03-06 | 13:32:10
Bloggadress: http://sannemadeleine.blogg.se/
nathalie säger:

Fin blogg:D

2010-03-06 | 13:34:49
Bloggadress: http://nathaliekallstrom.blogg.se/
sofia säger:

haha!

vi har ju funnit vår nya kärlek. hehe!

näe, men om man ska vara något seriös så; vi lyckades komma fram till vårt nya motto iaf - " lev livet, och skit i vad andra tycker ". vi ses snart´igen, halvkusse! <3

2010-03-06 | 14:38:41
Nikki säger:

Hejsan, titta gärna in på min blogg och skriv en gullig kommentar! :)

2010-03-06 | 14:51:25
Bloggadress: http://nixie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback